Основні можливості
Звіти та графіки
У розділі "Статистика" для вас зібрані прості і зручні інструменти для формування бази клієнтів та відстеження їх активності. FormDesigner автоматично підтягує всі дані з ваших веб-форм і створює докладні звіти по кожній з них.
Ви отримуєте нові можливості для вивчення аудиторії та порівняння ефективності форм на різних сторінках сайту: дані про всі заявки з форми заносяться в таблицю, а наочні діаграми і графіки дозволяють проаналізувати відповіді користувачів.
Експорт
Якщо вам необхідно провести обробку даних за допомогою сторонніх програм, ви можете перенести всі дані, які отримали від форми, в CSV/Excel формат. Не потрібно ніяких складних маніпуляцій, здійснити операцію можна всього в пару кліків. Зайдіть в розділ «Статистика» і виберіть «Експорт даних». Після завантаження вся інформація доступна для подальшої обробки!
Гістограма, діаграма і графік
FormDesigner надає безкоштовні прості ефективні інструменти для аналізу відповідей, які зробили користувачі.
Діаграми і гістограми застосовуються для елементів з декількома варіантами відповіді: чекбоксів, перемикачів і випадаючих списків. Такий формат подання інформації оптимально підходить для перегляду результатів голосування та вивчення анкет.
За допомогою графіка можна відстежувати активність відвідувачів. Ви можете побачити, як змінювалася кількість переглядів, візитів і заявок за певний період часу. Крім того, в даній вкладці можна побачити середній час, який провели відвідувачі на сайті і відсоток відмов по днях.
Інтеграція з Google Analytics і Яндекс.Метрика
Налаштування даного функціоналу дозволить відстежувати число показів веб-форми, кількість досконалих замовлень, відвідувачів сторінки і т.д. Спочатку необхідно створити цілі в Яндексметриці або GoogleAnalytics, а потім налаштувати інтеграцію, якщо ввести в спеціальну графу ідентифікатор відстеження і цілі. Ви можете створити інтеграцію, як з двома системами, так і однією на вибір.
Адреса сторінки та UTM-мітки
Наші веб-форми вміють зберігати інформацію про адресу сторінки, з якої була відправлена форма, а також інформацію про UTM-мітках. Аналізуйте, які сторінки і джерела трафіку найбільш ефективні. А також передавайте всі ці дані під внешнии сервіси використовуючи модулі інтеграції.
Всі дані з форми зберігаються в зручній таблиці
Система автоматично формує базу даних, в яку заноситься інформація про нові заявки. Для кожної веб-форми створюється окремий звіт. У таблицях зберігаються всі дані, введені користувачами: імена, адреси email, телефони, дати народження, посилання на завантажені файли, вибрані варіанти відповідей в опитуваннях і т. д. Як тільки користувач підписався на розсилку, зареєструвався на сайті або замовив товар — його дані відразу з'являються в загальному звіті.
Вбудовані фільтри істотно спрощують роботу з базою даних: ви можете швидко знайти потрібні заявки за датою або конкретним параметрам (наприклад, по імені або віком). Також ви можете відзначати заявки, які вже подивилися, і видаляти старі або дублюючі записи.