Квіз (Quiz)
Квізом можна назвати новий ефективний маркетинговий інструмент, за допомогою якого можна виявити потреби відвідувача сайту. Квіз (з англ. Quiz - вікторина) - це покрокова форма захоплення, яка допомагає з кожним наступним питанням все більш зацікавити клієнта, а не відразу злякати опитувальника в 10 - 20 питань на одній сторінці, і в підсумку, залишити заявку і отримати його контактну інформацію.
Перевага квизов
Quiz дозволяє послідовно все ближче підвести клієнта до того, щоб він залишив заявку. Квіз або квіз-лендінг реалізується в ігровій формі, де відвідувачеві крок за кроком задаються кілька запитань:
- Хто він?
- Що йому потрібно?
- Скільки він готовий витратити грошей?
- Коли?
Квізи активно використовуються в освітніх цілях, розважальних, а зараз вони придбали яскраво-виражений торговий ефект. Квізи запропонували гідну, можна сказати "м'якше" альтернативу більш "напористою" подачі прохання - залишити заявку. Відвідувач сайту відповідає з інтересом на питання, так як знає, що в кінці з'ясує, наприклад, яку знижку він отримає на товар або послугу.
Способи створення
Про те, як створити такий квіз, читайте на нашому сайті тут.