Модуль інтеграції з Facebook API Conversions
Добрий день.
На численні прохання наших користувачів додали інтеграцію з Facebook Conversions API. < strong>Facebook Conversions API< / strong> - це механізм, за допомогою якого можна відправляти події в Facebook не з браузера, а безпосередньо з сервера.
Це свого роду альтернатива звичному всім Facebook Піксель, який відправляє події з браузера. Але через останні зміни в підході Apple щодо збору даних користувачів пристроїв з iOS 14.5 і вище має деякі обмеження.
Згідно з оновленням Apple додатки повинні показувати користувачам діалогове вікно із запитом дозволу на відстеження і якщо Користувач не схвалить цей дозвіл, то Apple буде блокувати такі запити, що в свою чергу позначиться на точності даних користувача.
Щоб цього уникнути, Facebook пропонує всім використовувати API Conversions. Щоб використовувати API Conversions в своїх веб-формах необхідно перейти в розділ "Модулі" і знайти там відповідний модуль "Facebook API Conversions":
Наведіть на нього курсор миші і натисніть кнопку "Додати", після чого перед вами відкриється вікно з настройками модуля:
Тут вам необхідно ввести ID пікселя, для якого будуть відправлятися події, назва самої події, маркер доступу, а також дані клієнта: email адреса, телефон і ім'я (якщо такі поля є у вас в формі).
ID пікселя і маркер доступу
Для того, щоб дізнатися ці дані, необхідно перейти в Facebook Business Manager в розділ Events Manager:
У розділі "Джерела даних" потрібно вибрати потрібний Піксель. На скрині вище виділений ID пікселя, який потрібно скопіювати в налаштування модуля.
Далі необхідно згенерувати маркер доступу. Для цього необхідно перейти в розділ "Налаштування" і знайти там розділ "API Conversions":
Тут необхідно натиснути на посилання "згенерувати маркер доступу", після чого з'явиться спеціальний код, який потрібно скопіювати і вставити в Налаштуваннях модуля в поле"Маркер доступу".
Стандартні Події Facebook
В налаштуваннях модуля вам необхідно заповнити "Назва події". Facebook пропонує для цих цілей список стандартних подій, які можна знайти По цим посиланням. Але ви можете використовувати і свою довільну подію.
Тестування подій
Далі необхідно перевірити, як відправляються події після відправки веб-форми. Для цього необхідно перейти в потрібному пікселі в розділ "Тестування подій":
Там ви знайдете тестовий код, який потрібно скопіювати і вставити в налаштуваннях модуля в розділі "Тестування":
Після чого необхідно натиснути на кнопку "Зберегти" і можна тестувати відправку подій. Для цього не закриваючи розділ "Тестування подій" в "Events Manager" спробуйте відправити форму. Через кілька хвилин після відправки форми тестова подія повинна з'явиться в"Events Manager" :
Після тестування форми тестовий код необхідно видалити з налаштувань модуля. На цьому налаштування інтеграції з Facebook API Conversions можна вважати завершеною. Всі відправлені події будуть відображатися в Events Manager не відразу, а десь хвилин через 30. На сьогодні це все. Залишайте свої коментарі, що потрібно доопрацювати або поліпшити в цій інтеграції!