Як обрати CRM для бізнесу: KeyCRM — найкраще рішення для українських підприємців
Якій CRM-системі віддають перевагу українські компанії, і як це допомагає їхньому розвитку, розповіли наші партнери з KeyCRM — комплексної CRM-системи для ecommerce і сфери послуг.
Які переваги ваш бізнес отримує з KeyCRM
За даними дослідження Nucleus Research, встановлення CRM-системи може збільшити обсяг продажів до 40% одного менеджера. Вагома причина, щоб систематизувати всі робочі процеси, правда?
Робота з клієнтами «в голові», блокнотах чи Excel-файлах — це купа дарма витраченого часу й неможливість досягти поставлених KPI. Хаос незмінно призводить до зупинки у продажах і розвитку. Щоб цього не трапилося, використовуйте можливості KeyCRM.
KeyCRM — це український продукт, створений для українських компаній.
Функціональне наповнення закриває всі операційні потреби підприємців:
- збирання лідів з усіх джерел (форми на сайтах і лендингах, чати на маркетплейсах, IP-телефонія, месенджери та соцмережі, зокрема директ і коментарі Instagram завдяки офіційній інтеграції в CRM);
- налаштування воронок продажів під особливості ваших процесів;
- комунікація з клієнтами в CRM — повідомлення з сайту, інстаграму, телеграму, вайберу, SMS, чатів на маркетплейсах акумулюються в робочому кабінеті системи;
- організація та ведення карток клієнтів, збереження всіх взаємодій, діалогів і дзвінків;
- керування відправленнями — швидке створення ТТН, шаблони, відстеження посилок у всіх популярних українських поштових службах;
- ведення складського обліку, інвентаризація, синхронізація залишків;
- запис на послуги, планування навантаження на команду, створення графіків візитів тощо.
Чому KeyCRM — це найкращий вибір
CRM-система заощаджує час, підвищує продуктивність та позбавляє необхідності розширювати штат новими працівниками. Ви будете встигати більше, тому що велику частину операційної рутини візьме на себе crm-система.
Підходить для будь-якого бізнесу
KeyCRM — це комплексна CRM-система з функціоналом для ecommerce та компаній зі сфери послуг. Рішення підходить не тільки інтернет-магазинам і продавцям на маркетплейсах, а й медичним клінікам, бʼюті-сфері, туристичним, рієлторським, сервісним і юридичним компаніям.
Зрозуміла та проста в роботі
Впровадження нових інструментів може викликати у команди стрес і неприйняття. Тому багато керівників відкладають міграцію на нові продукти, втрачаючи можливості для розвитку. KeyCRM — проста, зрозуміла й інтуїтивна, тому процес навчання й адаптації до нової системи проходить за 1-2 дні.
Мобільна версія для тих, хто працює «на ходу»
KeyCRM пропонує не тільки десктопну, а й мобільну версію, щоб ви завжди були на звʼязку з клієнтами та могли швидко обробляти замовлення прямо «на ходу».
Зручна організація даних
Компанії страждають не через коливання попиту чи вимогливих клієнтів, а через завантаженість даними. Відстеження кожного потенційного, поточного та колишнього клієнта втомлює й забирає час. CRM організовує всю інформацію про ліди, клієнтську базу, постачальників, партнерів, контрагентів в єдину зручну систему.
Аналітика для ухвалення правильних бізнес-рішень
Щоб знати, куди рухатись, потрібно аналізувати KPI бізнесу, відділів і менеджерів. У KeyCRM є окремий потужний модуль аналітики, який генерує звіти по лідах, угодах, продажах, комунікації з клієнтами, джерелах продажів, конкретних товарах чи послугах, ефективності менеджерів. Тут є навіть загальний фінансовий звіт про прибутки та збитки. Все, що треба для ухвалення обґрунтованих рішень.
Висновки
Малий і середній бізнес часто не має вільних ресурсів, щоб системно працювати над покращенням клієнтоорієнтованості без додаткових фінансових вкладень. Тому оптимальний варіант для підвищення продажів і лояльності клієнтів — інтеграція комплексної CRM-системи для управління бізнесом.
Тримайте посилання на безплатний тріал до 30 днів, щоб протестувати весь функціонал KeyCRM у своїх процесах.