Онлайн-калькулятор на сайті: користь для маркетингу

За допомогою побіжного аналізу запитів, які задають користувачі, можна побачити, що калькулятор на сайті цікавить декількох тисяч людей щомісяця. При цьому автоматичними розрахунками цін користуються як на веб-сторінках невеликих фірм, так і на лендінгах, що просувають популярні страхові та банківські продукти.


джерело: https://ru.freepik.com

Як створити онлайн-калькулятор, який допоможе поліпшити показники маркетингових активностей і підвищити рівень продажів, розповідає компанія Romi center - постачальник послуг наскрізної аналітики.

Підвищення числа лідів і клієнтів

Наприклад, сервіси на замовлення клінінгових та інших побутових послуг часто повертають за допомогою калькулятора відвідувачів свого сайту, які не зважилися оформити замовлення. Також калькулятор допомагає підвищити конверсію і вже при першому замовленні.

Кожен веб-ресурс, рівно як і компанія, має конкурентів. Часто відвідувач вашого сайту знаходиться ще на 1-2 ресурсах з пошукової видачі. Маркетологи намагаються шляхом різних хитрощів забезпечити перехоплення" теплого " контакту. Для перемоги в такій гонці часом потрібно додати в форму калькулятора тільки 1 поле, відсутнє У інших. Іноді, звичайно, доводиться переглядати підхід повністю: створювати новий калькулятор в декількох варіаціях і проводити тестування для виявлення найбільш результативного з них.


джерело: https://ru.freepik.com

Але ще перед початком розробки такого продукту для сайту, на етапі зародження ідеї, непогано б вивчити, наскільки ваш потенційний клієнт потребує онлайн-калькуляторі в принципі. Чи стане його наявність на сайті одним з факторів прийняття рішення про покупку. Якщо так, тоді придумуйте, спирайтеся на успішний досвід і створюйте. Ні-Витратьте час, що звільнився на запуск рекламної кампанії в Інтернеті. Це буде продуктивніше і результативніше.

Зміна СЕО-параметрів, підвищення трафіку

Запити в пошукових системах зі словом "калькулятор" вельми численні. При наявності на сайті онлайн-калькулятора він утримує відвідувачів. Це забезпечує зниження числа повернень до пошукових результатів і поліпшення поведінкових факторів на сайті.

Будівельним і страховим фірмам калькулятор допомагає вивести свої сайти в ТОП пошуку за певними словосполученнями. Так, був створений калькулятор для компанії, що займається установкою сходів, і розміщений на їхньому сайті, в розділі "Каталог товарів". На наступний день трафік з Яндекса на дану веб-сторінку підвищився. Покращилася і поведінка користувачів на сайті - збільшилася залученість і проведений на веб-сторінці час.


джерело: https://ru.freepik.com

При правильному підборі ключовиків і налаштування СЕО-параметрів просувається ресурсу, а також підключенні реклами в соціальних мережах і на інших майданчиках можливе залучення на сайт більш значного обсягу трафіку. Важливо вміти використовувати всі канали і можливості залучення лідів.

Підвищення якості заявок

Калькулятор знижує кількість питань про вартість. Відвідувач сайту має можливість дізнатися ціну послуги для свого конкретного випадку без звернення до консультантів. Вхідні заявки стають більш якісними, оскільки клієнт вже вивчив освіту цін і весь набір послуг.

Калькулятор може допомагати відсівати нерелевантні заявки і знижувати завантаженість консультантів. Оптимальний підхід часто полягає не в елементарному "розширенні воронки", а в роботі з найбільш перспективними клієнтами.

В яких випадках калькулятор непотрібний

Коли запити про розрахунок вартості Вашого товару або послуги входять ТОП-20 видачі, калькулятор необхідний. Однак він не завжди виявляється ефективним джерелом прямих конверсій. Калькулятори використовують нерідко, але замовлення за допомогою їх роблять нечасто. Наприклад, калькулятор для розрахунку вікон на веб-ресурсі віконної компанії може мати високу відвідуваність, але заявки через нього роблять рідше, ніж за допомогою онлайн-форми для виклику замірника.

Слід враховувати перш за все поведінкові фактори: відвідувачі завдяки калькулятору затримуються на сайті, на ньому здійснюється безліч взаємодій. У разі прагнення замінити інші форми на сайті калькулятором ця ідея цілком реалізована, якщо, крім самого розрахунку, калькулятор містить ще й релевантне очікуванню клієнта пропозицію. Наприклад, калькулятор після завершення розрахунку пропонує отримати знижку 10% за умови негайної відправки заявки.

До речі, у вищезгаданому прикладі з віконною фірмою - через 3 хв.на сторінці калькулятора виникає банер, що дозволяє оперативно оформити заявку. Це значно підвищує конверсію даної сторінки.

Коментарі
Готові шаблони веб-форм
Gold

Оренда авто

Дізнайтеся вартість оренди автомобіля та отримайте знижку за проходження опитування. Ви можете відредагувати шаблон і додати / видалити поля Докладніше
Basic

Анкета кандидата на роботу

Приймайте анкети кандидатів, ставлячи найнеобхідніші питання ще до співбесіди Докладніше
Basic

Оренда торгового місця

Дайте відповідь на питання і отримайте прайс на відповідну оренду Докладніше
Gold

Форма первинного відвідування пацієнта

Отримайте детальну інформацію про історію хвороби вашого пацієнта за допомогою цієї простої і зручної форми. Докладніше