Форма онлайн-запису. Що це і як створити.

Останнім часом все більш актуальним стають електронні черги і онлайн-запис на прийом або послугу. Це пов'язано з тим, що багато установ медичного характеру, сфери послуг, наприклад, автомийки, салони краси, сауни, кінотеатри, різні палаци культури, бронювання квитків в драмтеатри і концертні зали, не хочуть втратити клієнтів, якщо хтось не зміг додзвонитися, поки з одним клієнтом з'ясовували, чи вільно місце і в який час. Клієнту, який має свій розпорядок дня, планує час на отримання послуг, також простіше скористатися сервісом онлайн-запису і дізнатися вільні дату і час, і вчасно спланувати свій день.

Варто відзначити, що всім адміністраторам і керівникам сфери послуг, набагато зручніше контролювати робочий час співробітників, коли ведеться облік онлайн-записів в простому вигляді, наприклад, календаря, де всі години роботи відображаються в зручному вигляді. Вони можуть бачити який час зайнято або вільно. Також можуть просто налаштувати відведений час на надання послуги, будь-то записатися на масаж, який становить 30 хвилин або одну годину, або організувати бронь на квитки на певний час, забронювати сауну на 4 години, при цьому взяти передоплату, якщо налаштувати онлайн платежі в сервісі. Тобто буде точно знати, що клієнт скористається наданими послугами.

Керівники дрібного бізнесу мають можливість регулювати процес запису. Клієнти можуть скористатися послугами, не телефонуючи і не виходячи з дому, або з мобільного додатка, просто вибравши час в необхідний день і чітко знати, що його послуга буде надана в призначену годину.

Клієнти можуть зробити запис в будь-який час доби і незалежно від дня тижня, тобто їм не потрібно чекати коли буде робочий час, щоб зателефонувати і записатися. Вони відразу можуть вибрати правильну дату у формі онлайн-запису і побачити який час зайнято, а яке вільно. Після чого можна вибрати відповідний час, залишити свої контактні дані та забронювати за собою цей час.

Програма для запису клієнтів

Для того, щоб організувати онлайн-запис на свої послуги можна скористатися готовими онлайн сервісами, які надають всі готові інструменти.

Що необхідно враховувати при виборі сервісу для онлайн-запису?

  • Інтуїтивно зрозуміла настройка сервісу
  • Можливість зворотного зв'язку (e-mail повідомлення для клієнтів, sms повідомлення)
  • Своєчасно отримати повідомлення від клієнта про записи (по sms, на e-mail або в месенджер)
  • Тестовий період сервісу
  • Можливість підключити оплату до форми онлайн-запису
  • Інтеграція з CRM системами
  • Підключення різних систем аналітики
  • Вбудований конструктор веб-форм
  • Можливість збереження контактів, щоб при подальшому вході клієнтові, не потрібно було знову вводити свої дані
  • Можливість використовувати сервіс на своєму сайті у вигляді готового віджета онлайн-запису
  • Можливість використовувати сервіс онлайн-запису в соціальних мережах або за прямим посиланням, для тих, у кого не має свого сайту
  • Зовнішній вигляд віджету і його налаштування
  • Мобільна версія
  • Вартість підключення

Створення віджета онлайн-запису

Давайте розглянемо, як можна швидко створити онлайн-запис для сайту, використовуючи сервіс FormDesigner. FormDesigner - це багатофункціональний онлайн конструктор веб-форм, за допомогою якого легко можна створити свій віджет онлайн-запису для сайту і соціальних мереж.

Перше що потрібно зробити, це визначитися з тарифом та зареєструватися. Для створення форми онлайн-запису потрібен будь-який платний тарифний план. Потрібно звернути увагу на те, скільки заявок на місяць ви плануєте отримати через цей віджет. Також є тарифи з абонплатою і без. Можна купити тариф з певною кількістю заявок, наприклад, 50 заявок буде коштувати всього 7.5$. Або можна взяти тариф Basic за 5.45$ в місяць, який включає в себе вже 1000 заявок.

Після нескладної реєстрації ви потрапите в особистий кабінет конструктора.

1.png

Тут необхідно натиснути на кнопку "Створити форму", після чого перед вами відкриється вікно, де потрібно ввести назву майбутньої форми:

2.png

Після того, як ввели назву форми необхідно натиснути на кнопку «Створити» і вас перенаправить на сторінку «Елементи»:

3.png

Тепер нам необхідно зібрати свою форму онлайн-запису з готових елементів, які виводяться зліва від робочої області. Тут важливо розуміти, що ви не обмежені якимись стандартними полями і можете зібрати будь-яку веб-форму, яка вам потрібна для онлайн-запису.

Давайте спробуємо створити форму онлайн-запису в автомийку. У автомийці є 3 бокси, де миють машини. Середній час мийки однієї машини становить 1 годину.

Для запису на мийку потрібно вибрати дату і час, а також залишити свої контактні дані. Давайте для цього додамо в форму відповідні елементи:

4.png

Всі поля я помітив обов'язковими для заповнення, щоб не можна було відправити форму з порожніми даними. Тепер давайте розглянемо більш детально настройки елементу форми "Дата".

Налаштування календаря для онлайн-запису

Для того, щоб користувачеві було простіше вибирати дату і час, і відразу бачити який час зайнято, а яке вільно потрібно в параметрах редагування у вікні "Дата" змінити відображення календаря, вибравши значення "Вбудований прямо у форму. Варіант 1/2", а не "У вигляді спливаючого вікна ":

5.png

Нижче активувати перемикач:

  • Виводити час

6.png

У пункті "Параметри валідації", активувати перемикач:

  • Обов'язкове поле

7.png

У пункті "Блокування дат", Вам потрібно "Включити блокування дат":

8.png

Активуємо такі опції:

  • Блокувати задані дні (нижче можна вказати неробочі дні, наприклад, субота та неділя
  • Виводити заданий інтервал часу (можна вказати робочий час)
  • Блокувати минуле

9.png

Налаштування блокування дат і часу

Так як на нашій автомийці є 3 бокси, то на одне і теж час можна записатися 3 рази, після чого, цей час має позначатися, як заблоковане і клієнт не міг його вибрати. Щоб це налаштувати, ми вище активували опцію "Включити блокування дат"

10.png

Після чого нижче з'явились ще 2 поля "Кількість активних блокувань на один і тей же час" і "Тривалість блокування в хвилинах".

Так як у нас 3 бокси в автомийці, то в поле "Кількість активних блокувань на один і тей же час" потрібно вказати цифру 3, а в поле "Тривалість блокування в хвилинах" потрібно вказати тривалість виконання послуги в хвилинах. У нашому випадку в це поле потрібно записати цифру 60, саме стільки хвилин в середньому миється одна машина.

Також можна вказати крок в календарі 60 хвилин і вибрати Формат часу - 24/12 годинний.

Після того, як все налаштовано, не забуваємо натиснути на кнопку "Зберегти".

Налаштування зовнішнього вигляду форми онлайн-запису

Після того, як всі елементи додані в форму, можна переходити до налаштування зовнішнього вигляду нашої форми. Для цього потрібно відкрити вкладку "Тема оформлення":

Тут ви можете побачити, як буде виглядати ваша форма. За замовчуванням виводиться стандартна тема оформлення. Щоб змінити тему оформлення потрібно натиснути на кнопку "Вибрати тему":

Після чого перед вами відкриються всі доступні теми оформлення. Ви можете вибрати будь-яку тему оформлення, яка вам більше сподобається. У будь-якій темі оформлення ви можете змінити фон, шрифт, колір, рамки, тінь і т.д. Про те, як це зробити, читайте в нашій базі знань тут.

Будь-яка тема оформлення адаптована під мобільні пристрої, тому у користувачів, які будуть заповнювати форму з мобільних пристроїв не виникне з цим проблем.

Налаштування режиму роботи компанії

При необхідності ви можете налаштувати режим роботи своєї компанії. Можна налаштувати перерву і вихідні дні. Щоб в цей час ніхто не зміг залишити заявку.

Вище активували опцію "Виводити заданий інтервал" - тут вкажемо мінімальний і максимальний час:

В поле" Дні для блокування " вибираємо Субота, Неділя.

Варто відзначити, що аналогічно можна заблокувати дні і час у вкладці "Статистика" в розділі "Календар", докладніше нижче опишемо:

14.png

Буде корисно налаштувати графік роботи в певні дні.

Саме тут будуть виводитися всі онлайн заявки, які залишать ваші клієнти. Як приклад, давайте зробимо суботу та неділю вихідним днем. Для цього потрібно навести курсор миші на будь-який час суботи або неділі і натиснути на посилання "Додати", після чого перед вам відкриється таке вікно:

Тут ми вибираємо час блокування, частоту повторення і вказуємо що це неробочий час. Так як ми налаштовуємо вихідні дні на суботу і неділю, то відзначаємо час блокування "Весь день". В поле "Повторювати" вибираємо значення "Щотижня" і вибираємо дні повторення "Суббота" і "Воскресенье". Після чого натискаємо на кнопку "Зберегти" і ці дні відразу підсвічуються кольором, як неробочі дні:

Таким же чином можна налаштувати час роботи і перерву. Давайте налаштуємо робочий час з 9.00 до 18.00, з перервою з 13.00 до 14.00. Виходить, нам потрібно заблокувати такі проміжки часу:

  • 00.00 до 08.59
  • 13.00 до 13.59
  • 18.00 до 23.59

І повторювати їх потрібно в робочі дні з понеділка по п'ятницю:

В результаті графік роботи в календарі буде виводитися в такому вигляді:

Тобто робочі дні і час роботи Від і До ми можемо вказати, вибравши дні і інтервал часу, або окремо налаштувати в календарі. Нижче показані 2 види вбудованого типу відображення календаря:

21.png

21.png

В принципі вже зараз форма онлайн записи на автомийку готова і ви можете розмістити її на своєму сайті або розмістити посилання на форму в соціальних мережах. Але дещо, ми ще не до кінця налаштували, а саме: e-mail і смс повідомлення.

Налаштування e-mail і sms повідомлень

Для того, щоб адміністратор не пропустив жодної заявки, ви можете налаштувати повідомлення по e-mail і sms. Для цього потрібно перейти в настройки форми в розділ "E-mail повідомлення" і "SMS повідомлення":

Тут ви вказуєте e-mail адресу адміністратора (можна додати кілька), на який буде приходити повідомлення, а також можна налаштувати тему листа, ім'я та e-mail відправника, і шаблон листи. Детальніше про це читайте тут.

Аналогічним чином налаштовуються і sms повідомлення для адміністратора. Для цього потрібно відкрити розділ "SMS повідомлення":

SMS повідомлення оплачуються окремо. Вам потрібно поповнити свій баланс на будь-яку суму, після чого вам стануть доступні ці параметри, або підключити свого смс провайдера.

Тут ви також вказуєте номер телефону адміністратора (можна вказати кілька) і текст sms повідомлення. Більш докладно про sms повідомленнях читайте тут.

При необхідності ви можете налаштувати повідомлення і для користувача (автовідповідач), де можете автоматично відправляти клієнту смс, наприклад, з інформацією про те, що його заявка успішно прийнята. Про те, як налаштувати автовідповідач читайте тут.

Уведомления в telegram

Також ви можете налаштувати відправку повідомлень в свій telegram канал або групу. Для цього потрібно перейти у вкладку модулі і там підключити інтеграцію з telegram. Про те, як це зробити, читайте тут.

Підключення онлайн оплати

При необхідності, до форми онлайн-запису, ви можете підключити онлайн оплату. Для цього необхідно перейти у вкладку модулі та підключити модуль "Платіжний термінал":

Підключивши модуль "Платіжний термінал", користувача, після відправки форми буде переадресовано на сайт платіжної системи, де зможе зробити онлайн оплату.

Про те, як підключити і налаштувати "Платіжний термінал" читайте тут.

Ось так просто ви можете створити свою форму онлайн-запису на прийом або якусь послугу, використовуючи конструктор веб-форм FormDesigner.ru.

Коментарі
Готові шаблони веб-форм
Platinum

Замовте продуктовий набір

Замовте продуктовий набір за допомогою цього шаблону Докладніше
Gold

Розрахуйте вартість доставки вантажів

Дайте відповідь на кілька простих питань і отримаєте приблизний розрахунок вартості доставки Вашого вантажу Докладніше
Gold

Розрахуйте вартість мийки Вашого авто і отримаєте знижку

За допомогою даного шаблону у вигляді квізу, ви можете залучити клієнтів на обслуговування у вашій Автомийки. Шаблон можна редагувати, додавати і видаляти поля Докладніше
Platinum

Бетонні роботи "Під ключ" з використанням професійної опалубки

За допомогою цього квізу користувачеві пропонується відповісти на кілька питань за допомогою яких можна розрахувати приблизну вартість бетонних робіт Докладніше

Замовте розробку форми під ключ

Немає часу розбиратися з усіма налаштуваннями самому? Не проблема!
Замовте розробку веб-форми у нас