Як CRM-система може допомогти розвитку вашого бізнесу?
CRM система (Customer Relationship Management) - ключовий інструмент сучасних компаній для більш ефективного управління взаємовідносинами з клієнтами. Щоб отримати конкурентну перевагу, компаніям необхідно інвестувати в сучасні технології. Від кращого розуміння потреб клієнтів, автоматизації бізнес-процесів до значного збільшення продажів - дізнайтеся, як інноваційні CRM-рішення змінюють світ сучасного бізнесу. У цій статті ми розглянемо основні переваги впровадження CRM-системи в компанії.
CRM-система подбає про взаємини з вашими клієнтами
Успіх будь-якої компанії полягає в умінні вибудовувати міцні та довготривалі відносини з клієнтами. Підприємці повинні не тільки підтримувати хорошу репутацію бренду, а й піклуватися про нових і постійних клієнтів. Якщо клієнт задоволений, він залишиться з брендом надовго. Саме тут на допомогу приходять сучасні CRM-системи. Завдяки їм кожна взаємодія з клієнтом стає можливістю стати ближче - від точного збору та аналізу даних, персоналізації пропозицій до відмінного обслуговування клієнтів.
Неминуче зростання продажів
Відомо, що при використанні CRM-системи компанія відчуває збільшення продажів. Це відбувається не тільки завдяки поліпшенню відносин із клієнтами, а й завдяки ефективному управлінню лідами - система допомагає сфокусуватися на найперспективніших можливостях продажів. Просунута автоматизація процесів продажів, як-от розсилка пропозицій, рахунків або нагадувань, економить час і мінімізує кількість помилок, а легкодоступна аналітика дає змогу розробляти ефективні стратегії продажів.
CRM допомагає маркетингу
CRM-системи революціонізують підхід компаній до залучення нових клієнтів і маркетингових кампаній. Використовуючи багатющий масив даних про наявних клієнтів, CRM-системи дають змогу компаніям з безпрецедентною ефективністю точно націлюватися на потенційних покупців. Доступ до докладної інформації про історію покупок, уподобання та поведінку одержувачів дає змогу створювати персоналізовані, індивідуальні маркетингові кампанії. Це не тільки підвищує їхню ефективність, а й значно збільшує шанси на отримання цінних потенційних клієнтів.
Доступ до даних компанії з будь-якої точки світу
Хмарна CRM-система дає компаніям низку переваг, таких як гнучкість і масштабованість, що дають змогу легко адаптуватися до мінливих потреб бізнесу. Доступність системи з будь-якого місця і з різних пристроїв забезпечує високу мобільність співробітників, а модель, заснована на передплаті, і відсутність інвестицій в ІТ-інфраструктуру дозволяють значно скоротити витрати. Швидке розгортання, автоматичне оновлення, високі стандарти безпеки даних, включно з регулярним резервним копіюванням, і проста інтеграція з іншими бізнес-інструментами роблять хмарну CRM привабливим рішенням для сучасних компаній, які прагнуть ефективного управління взаємовідносинами з клієнтами.
Автоматизація за допомогою CRM-системи дає змогу впорядкувати ключові бізнес-процеси:
- Управління контактами. Автоматизація в цій царині дає змогу ефективно збирати й керувати інформацією про клієнтів, включно з історією їхніх покупок, уподобаннями та загальною взаємодією з компанією.
- Обробка запитів. Цей процес охоплює автоматичний розподіл запитів між відповідними співробітниками, відстеження перебігу їхнього вирішення, а також створення оновлень і повідомлень для клієнтів.
- Маркетингові кампанії. Включають автоматизацію створення, організації та моніторингу маркетингових заходів, зокрема автоматичну розсилку персоналізованих електронних листів, SMS та інших повідомлень. Також можлива адаптація електронних листів до певних сегментів клієнтів на основі історії їхніх покупок, уподобань і активності на сайті.
- Процеси продажів. Систематичне відстеження етапів процесу продажів з автоматизацією створення пропозицій і договорів, а також розсилкою нагадувань у ключових точках процесу продажів.
- Управління договорами. Автоматична розсилка нагадувань про майбутні терміни оплати, дати закінчення терміну дії контракту та інші важливі дати.
- Обробка платежів. Автоматизуйте процес створення рахунків, відстеження статусу платежів і надсилання нагадувань клієнтам про непогашену дебіторську заборгованість.
Мобільність під рукою
Використання мобільного застосунку в CRM-системі дає змогу значно підвищити ефективність і результативність управління взаємовідносинами з клієнтами. Завдяки мобільності користувачі мають постійний доступ до бази даних та інформації про клієнтів, незалежно від того, де вони перебувають. Мобільний застосунок особливо корисний у тих випадках, коли необхідний оперативний доступ до даних про клієнтів, наприклад, під час нарад, презентацій або телефонних розмов. Такі додатки часто включають такі функції, як автоматичне введення даних - наприклад, шляхом сканування візитних карток або синхронізації з календарем, що сприяє підвищенню продуктивності праці.
Ці додатки дають змогу працювати в дорозі або в очікуванні зустрічі, що дає змогу ефективніше розпоряджатися своїм часом. Деякі додатки дають змогу безпосередньо спілкуватися з клієнтами електронною поштою, через SMS або телефонні дзвінки, не залишаючи інтерфейсу програми. Сучасні мобільні додатки розробляються з урахуванням інтуїтивної простоти, що робить їх використання більш комфортним.
Про автора
Ця стаття створена у співпраці з Firmao, польською CRM/WMS-програмою для автоматизації процесів, доступною в хмарі. Firmao призначена для малих і середніх компаній, що працюють у сфері послуг, продажів і виробництва, і завдяки модульній конструкції має унікальну здатність швидко і легко адаптуватися до специфічних потреб будь-якої компанії. Це європейська альтернатива американським системам, таким як SalesForce, Hubspot, індійській Zoho або російській "Бітрікс24".